söndag 11 januari 2009

Skisstävling hos Hoppetossa/Mariante

Ni har väl inte missat att Hoppetossa/Mariante
har en liten skisstävling inne hos sig.

***


***
Senast 18 januari ska man vara klar med sitt bidrag
så ni har fortfarande lite tid på er.
Man kan vinna ett av hennes underbara tags och en stämpel.
Detta vill man ju bara inte missa !!!
Jag gjorde ett bidrag idag och mitt bidrag
blev ett födelsedagskort till min svägerska dotter .

Så här blev mitt bidrag

***


***
Det var en faktiskt himla roligt att jobba
efter skiss och jag följde den inte slaviskt.

Kortet går i rosa och brunt tycker det passar
bra till en söt tjej som fyller 13 år.
Stämplaren är från Magnolia allihop och
målade med ProMakers pennorna.
Bokstäverna har jag kört ut i Cuttle buggen
det är alfabetet Hippie Chick
***
Tack Mariante för rolig skiss och för all inspiration
som formligen strömmar över en
så fort man hoppar in på din blogg!

Önskar alla en skön vecka !
Kram Anneli

5 kommentarer:

Sara sa...

Kortet blev jättefint!
/ Sara

Yvonne sa...

Kanonfin tolkning av skissen
KRAM//Y

Anonym sa...

Jättefint :O)

Cyllan sa...

Så fina kort du gjort (både detta och de i förra inlägget). Du är så duktig på de små detaljerna tycker jag...
Ha det gott

~~Sessan~~ sa...

Tack för kommentaren i min blogg!

Gud så gulligt kort du har gjort!!!

Kram Sessan!