söndag 8 mars 2009

DT kort för Petra Skogstokig!


Här är mitt 2:a uppdrag från Petra Skogstokig
Först ett charmiga Busiga skogsfamiljen
en skogstokig söt stämpeln.
Som jag valde göra det i rosa, beiga och bruna toner.
Stämplarna jag har använt är
"Busig Skogsfamilj" och "Textcirkel Puss & Kram".


Andra kortet är grattiskort med den söta dansade tjejen
Stämplarna jag har använt här är
"Dansande Tjej" och "Stor Cirkel med Grattistexter”

Sist kortet denna lördag är babykort med
Skogstokigas charmig barnvagn stämpeln
är bara så söt och användbar.
Stämplarna jag har använt här
” Charmig Barnvagn ”, "Grattis/Blomcirkel" och "Liten Blomma".
***
Alla kort är 15x15 cm och målade med ProMakers
Besök Petra Skogstokig och kolla
in alla nya stämplar som finns där.
Helt underbara dom är så skogstokigt söta.

Tack för titten och välkommen åter!
Kram Annel

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Helt underbara, gillar det slitna gamla stilen på första kortet och alla detaljer, jättefina!

Tack för en rolig dag igår!

Kram Madde

www.mariante.se sa...

Lastar av lite kramar!

Caroline sa...

Fina kort!! Snyggt att du har satt band i knapparna. Kram Caroline