fredag 27 mars 2009

Grattiskort !






Med en enkel tulipaaaan upp på bemärkelse daaaaaaan.
Stort Grattis säger jag till min goa svägerska Lena.
Stort grattis på 40-års dagen,
hoppas du får en toppenhelg i PARIS

Håll dig hemma i veckan för då kommer vi


Såg ett så härligt kort i någons blogg
på en smart lösning på hur man kunde stoppa
i sedlarna under ett band, liftade den smarta lösningen,
men kom inte ihåg var jag såg det..
Framsidan har jag använt Magnolias söta stämpel.
Den söta spetsen och blommorna kommer från Scraplyckan,
Bokstäverna har jag stannat ut från
alfabetet jag vann på kryssningen , det är super snyggt..


TACK för att du kikar in hos mig.
Önskar alla en skön helg!

9 kommentarer:

Caroline sa...

Vilket fint kort du har gjort Anneli!! Jag gillar spetsen och rosorna.. Såna roser måste jag bara ha=)...

Kram Caroline

Anonym sa...

lyllos dej som vann det snygga alfabetet! Jag skulle kunna döda för att få ett sådant stort alfabet! ;)
Kortet du gjort är makalöst vackert!! Härliga detaljer och färger!
"dikten" inuti var ju för bäst!! *fniss* ;)
Stor kram till dej vännen!!
Stort tack för dina underbart goa ord!!
Trevlig helg =D

Anonym sa...

Vilket sött kort...
så sött så man svimmar... ;D

Ja, jag måste säga att magnoliorna blir sötare å sötare... de har ju inte tillhört mina favoriter, men nu när de är lite smalare och inte så tjocka blir de mer i min smak... hihi

ja, vilket underbar utmaning - den ska jag ta tag i bara jag får inköp canvasdukar...

kram på dajj...

Yvonne sa...

Vilket superläckert kort och smart det där med pengarna och texten SUPER!
Canoners med andra ord =))
Trevlig helg!
KRAMAR//Y

Louise sa...

Jätte fin kort.
kram Louise

Trevlig Helg.
Kram Louise

Cyllan sa...

Vilket härligt kort till en nybliven 40-åring men jag hoppas verkligen inte att texten stämmer för då har jag inte mycket att se fram emot nästa år...hihii
Önskar dig med en skön helg
Kram C

Petra Maria sa...

Jättesnyggt och supersmart :O)

catta sa...

Föll verkligen för ditt grattiskort i brunt, spets och rosor...så romantiskt och vackert!
Snygg fastsättning av sedlar och rolig dikt! (längatr efter tillfälle att få använda den själv tilll någon, he, he)

Trevlig söndag!

Matilda sa...

Gud Anneli! Detta kortet var jätte fint! Vi måste träffas någon gång igen och scrappa lite.

Kramar Matilda :D