söndag 19 april 2009

OscarsScrappen


Igår var jag och Louise
OscarsScrappen i Oskarshamn

Vilken underbar dag vi hade .. en kanon rolig dag !
Så många goa, roliga, kreativa människor som var där!
Så TACK Maria och alla andra som ordnade
detta det blev en kanon dag!

Man har fått med sig så
mycket inspiration och skaparglädje hem.
Jag fick en fantastisk rolig överraskning på slutet av dagen,
Man hade ordnat en massa tävlingar .

Jag hade lämnat in en LO på Stickan och en på lilla Skorpan
och vann första pris med bägge, så kul!
Tack för det fina vinster från Tingtura design , Scraphuset
Hobbyhärvan, Scrapgalen och Orchidea
Tusen tack alla som röstade på mina bidrag, blev så GLAD!!

Idag visar jag tävlingsbidraget jag lämnade in på Stickan
Denna tävlingen gick ut på
”En lo med minst 3 mönstrade papper
och minst tre olika typer av dekorationer”

I veckan visar jag mitt andra tävlingsbidrag på lilla Skorpan

Tack för alla uppmuntrande kommentarer,
det uppskattar jag mycket och det är jätteroligt
att se vem som är här och hälsar på!

13 kommentarer:

Yoli Design sa...

snyggt snyggt snyggt...
å du din lilla buse... du vinner å vinner...
:D

Vad roligt med pysselträff... ja, jag börjar också bli sugen på att få vara med på något sånt... :D

Kramar i massor...

Madeleine sa...

Himla fin! Häftig detalj att du sytt runt kanten och gjort en rosett.
Grattis till vinsterna!

Kram Madde

Cyllan sa...

Grattis till vinsterna!
Himla Sööt LO på din kissekatt
(väntar nyfiket på att få se den andra LO:n...)
Ha det gott
Kraaam C

Eva J sa...

Hej
Hej
Lo´n är såååå himla fin.Jag gillar båda jättemycket. Katterna verkar ju verkligen gilla att vara med på kort.Din header är jättesnygg, måste jobba på att få klart min. Träffen igår var super rolig att vara med på man fick verkligen med sig mycket inspiration hem och så roligt att träffa så många som tycker det är lika roligt som jag att scrappa. Ha det bra
Kram Eva

BellaMio sa...

Lo'n är verkligen läcker och du knep priset med rätta tycker jag!!!

Vet du vad jag har gjort idag? Jag har beställt mig pennor!!! Ska bli så kul att börja måla med dem :)

Louise sa...

Ett srort tack för i går och du är verkligen en värdig vinnare.
Jag fick verkligen många bra tips och idèer från dig.
Tack än en gång.

Kram louise

BellaMio sa...

Köte mina pennor här:http://www.zinkvit.se/?maingroup=Pennor&secondgroup=Polychromos

Finns både styckevis och lådor. Men jag ville välja själv. Köpte alla bruna, många blå och gröna... hela orden gick på 500:- så jag är nöjd...

camillaskreativa sa...

Din LO är jättefin (jag röstade på den) Tycker om färgerna och din kisse är jättesnygg, verkar duktig på att posera :o)
Kramar
Camilla

Lillnettan sa...

Jätteroligt att du var med hos oss på Oskarsscrappen - och jättefina alster båda två! :-D
Blev helt kär i din header, OJ så snygg den var! :-O
Kram Anneth

Yvonne sa...

CANONers så klart =))
STORT GRATTIS till vinsten din lilla turgumma.
Du får dela med dig av inspirationen från träffen =)

1000 KRAMAR//Y

Gunnies Pysselhörna sa...

Jättefin kattlo vem vinner med sina katter om inte du stort Grattis......
Kram Mormor

Petra/Paradise sa...

Är avis på dej som kunde åka på denna träff!
Hade verkligen velat åka dit!!
Ditt bidrag var superfint! Å fotot är bedårande!
FÖrstår att du vann! =D
Hoppas du hade en härlig helg i övrigt =)
STOR KRAM Petra

mari andersson sa...

ETT STORT GRATTIS
Det är du minsann värd, du gör så fina alster

Kramar / Mari