lördag 23 maj 2009

Tävling hos Inkido

Nu har jag gjort mitt bidrag klart till Inkido tävling
Reglerna var endast Inkido stämplar och mönsterpapper
och inga färdigköpta dekorationer.
Jag har lyckats använda allt från Indikos
inte svårt så mycket fint som dom har.

Materiallista
Stämpel: från Inkido
"för att kollage - k" och "födelsedagen - g"
Färgläggning: Promarkers + MCP
Papper: Inkido
Dekorationer: Halvpärlor från Inkido,
Övrigt: Spets och blommorna som är
utstansade från Stansen Retroblomma
***
Tävlingen pågår tom 9 juni ,
så skynda er gör ett bidrag
Det är så fina priser !!
Titta in till Inkido

Missa inte Bloggcandy Bellamio som firar 5000 besökare
å lottar ut detta härliga paket!
Kan varmt rekommendera er att titta in i hennes blogg,
Bellamio är en sådan inspirations källa
och gör otroligt mycket fina alster




Så fint blommar min Cleamtis Miss Bateman,
visst är den vacker.

Ha en fortsatt underbar helg!

7 kommentarer:

Louise sa...

Håller tummarna för dig och ditt fina kort.
Kram Louise

Yvonne sa...

Såå fint =))
Känner igen färgerna och stämpeln,hihi
Du vinner säkert du är så duktig.
Kram//Y

Inkido bloggen sa...

Tack för dit fina bidrag till våran tävling

Cyllan sa...

Snyggt!!!
Håller me tummen för dig och kortet
Ha det gott
Kraaam C

Eva J sa...

Jättefint kort! Nu har jag tagit reda på vad pappret heter. Ella Erre 220g så jag skrev fel i mailet. Ha en bra vecka.
Kram Eva

Yoli Design sa...

heeeeeeloooooo igen...
så där ja... nu ska jag prata om din UUUNNNDDDEEEERRRBAAAAARA kort du gjort...

mums så läckert detta inkido kort blev... fast jag stendiggade ditt pennyblack-kort också! Å tyckte det blev jättefint färglagt med de pennorna! Snyyyggt...

Men jag är ju svag för rooosa! :P hehe Å de3t kortet var så hemskt Anneli-igt!

Kraaaaaaaaaaaam på dig...

MiaS sa...

Åh, vilket underbara kort!