måndag 1 juni 2009

Student och Kaos Adward

Förra helgen fotograferad jag
Ida som ska ta studenten i veckan


Jag blev så nöjd med detta kortet,
så jag gjorde en LO till Ida .
Tyvärr hade jag inte så mycket papper
hemma som passade till kortet.


Så den blev enkel LO med lite blommor.


Gissa om jag blev glad
när detta underbara kort damp ner i min brevlåda!!!
Jag har fått en tredje KAOS-award !!!
Denna kom från min kära goa väninna Yvonne.
Den är så vacker med så läckra detaljer.
Kolla in alla läckra detaljer som Yvonne har fått med på kortet
TACK goa snälla, söta, rara, gulliga, underbara Yvonne !!
Du anar inte hur GLAD jag blev.


Så här fint är kortet inuti.
Blir nästan lite generad av den fina texten.
Yvonne du är för söt!

***

Titta in till Yvonne se hennes underbara alster


Här kommer en liten glimt på min
hybrid av konst och scrapp


*****


Tack för alla gulliga kommentarer
att ni tar er tid att hoppa in er.
Kram på er och ha det bäst



5 kommentarer:

Yvonne sa...

Vazzegoo min goa vän, den är du verkligen värd =))
Tack för snälla söta ord om mig söta goa Anneli.
Puss & Kram//Y

Louise sa...

Garttis tilld in award. Gissar att vi är lika lyckliga du och jag i dag :o)

Vilken fin LO du har gjorrt.
Gillade dom gröna blomorna till dom var utsnygga.

Men så är du proffs med.
Ha det gott min vän.

Kramar hårt och länge.
Louise
Ps Glöminte bjuda ut den där snyga tjejen du fick en bild på i dag Fniss.

Yoli Design sa...

Vilken uuunderbar kaos du fått... så bedårande vacker och vilka härliga detaljer... Grattis!!

Bra att det är format som passar till plastfickor för foton... Nu kan du ju samla dem i pärm snart!! hihihi du å angelica!! :P

Å fotot på ida... vackert och vacker LO!! Så stämningsfull!!

Kraaaaaaaam

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör.
Och stämpeln .om du ver en blomma ........kommer från oss /Stämpelboden
Puck

Madeleine sa...

På din hybrid, är det en kräfta...? : )

Kram Madde