onsdag 1 juli 2009

Gammeldags Kort !

I kväll har jag suttit gjort ett kort i gammeldags stil
lite wellpapp och spets och det underbara rödrandiga pappret
Så härligt gammeldags!

Igår kväll kom Gunnie och Caroline,
Louise och Madde hem till mig .
Det blir en massa pyssel, inspiration från varandra
och scrappande och inte minst många glada skratt.
Men tiden går alldels för fort
kvällen sprang iväg alldels för snabbt.

Jag gjorde två bidrag till två tävlingar
det ena till Tingtura det är LO ovanför
Tyvärr kommer inte färgerna till sin rätta
det började bli mörkt ute när jag skulle ta kortet


Sedan gjorde jag ett kort till
MiMa´s scrapbooking ,
men den kan jag inte visa.
Men titta in till dom tävlingen håller på tom 12/7

Efter denna skissen gjorde jag LO ovanför


House of Inspiration har en
stor blogg-candy dom lottar ut!
De firar över 55 000 besökare, inte illa!
Vill du också ha chansen att vinna, klicka här!


Blogg-Candy hos Papper & Sånt
T.o.m. 15 juli
Vill du också ha chansen att vinna, klicka här
Och vem vill inte vinna detta härliga kit!



Tack för titten och varmt välkommen åter!
Kramar Anneli

9 kommentarer:

Madeleine sa...

Det blev ju riktigt bra med Stickan till slut, håller tummarna att du vinner.
Tack för en jättemysig kväll med mycket gott fika : )

Kramar Madde

Yoli Design sa...

uuunderbart kot... Älskar hur du får i hop nyanser helt perfekt jämt. Har du rosa, är det perfa, har du brunt är det perfa... ja alltid perfa.

hittade du pappret du sökte??
(det blå alltså)

LO:n är oxå uttjusig.
Dina kissar är så fina. Önskade att mina kunde skutta runt i det fria också. Dom ser så lyckliga ut i naturen! :D

Å lillkissen Mini som jag kallar honom, jodå. Han kämpar på han. Fast mamma hade ringt vet. Å dom tyckte inte man skulle mata. Sa hon iaf. men jag tror henne inte riktigt.

Kraaaaaaam

Louise sa...

Så fina nya saker du lagt in.
Hoppas stjärnarn inte luktar skunk fortfarnade ;o)
Tack för en mycket trevlig kväll hemma hos dig.

Många Kramar från mig till dig.

Louise

Eva J sa...

Men va fint kort men absoluta favoriten är Lo´n på kissen den är bara sååååååå snygg. Läcker i så stark färg. Kul och ha en pysselträff med sina vänner.
Ha det bra i värmen.
Kramar Eva

Erica sa...

Här har det kommit lika mycket och fint som vanligt. Bara älskar dina LO`s.

Själv har jag legat på lat sidan och mest varit ute i det finna vädret.

Ha det gott!
Kramar Erica

Cyllan sa...

Snyggt kort! Det bidde verkligen gammaldags i stilen
Och vilken härlig LO det blev med kissen på. Är såå impad över fotona du lyckas ta på dina katter.
Ha det gott i sommarvärmen
Kraaam C

BellaMio sa...

Åh, tänk om jag ändå kunde varit med!!! Det hade varit så roligt!! Vi måste snart ta oss i kragen och bestämma en dag när vi kan träffas!!!

Hörde av Louise att det pratas om träffar till hösten... Jag ska ju nu då inte till Stockholm så jag hänger gärna med er någonstans. Vore ju jättekul att sitta och tjata lite med varandra samtidigt, hihi...

Tackar för dina varma ord inne hos mig, jag blev såååå glad!

Kram Kram

annkan sa...

Otroligt tjusigt kort!!

Ja, layouten var fin den också. :-)

pysselninjangittan sa...

härliga alster!