söndag 20 september 2009

OscarsScrappen

I går var jag på OscarsScrappen i Oskarshamn.
Tänk er att få hålla på i nästan 10 timmar i
sträck med denna underbara hobby.
Det blir en massa pyssel, inspiration från andra
scrappande och inte minst många glada skratt.
Det var sååå kul att få träffa alla scrapkompisar live .
En av utmaningarna var att man skulle använda ett
Vinatagekit från CountryScrap, så här blev mitt bidrag.

En detajlbild på metall blomman i koppar som följde med
i Vinatagekitet visst är den helt underbar


Detta var mitt bidrag till skisstävlingen

En detaljbild

Detta kortet gjorde jag till min
söta väninna Ann som fylle år i morgon
Stort GRATTIS i förskott!!! Önskar dig en härlig dag

Här mitt bidrag till Julkortstävlingen

Polkagrisstången har jag lackat med crackle accent.
Som jag köpte hos CountryScrap.
Fick så bra tips av Mia, TACK Mia
Titta in till Mia se hennes underbara alster

Läckra pumpor!
Jag som älskar alla tecken på
sensommar och höst njuter verkligen nu.
Det är så vackert och det finns så mycket
att skörda och använda sig av på olika sätt.
Det är så härligt med lite höstpynt,
köpte lite läckra pumpor häromdagen.

September har varit så härligt...
jag minns knappt att det varit några dåliga dagar denna månad,
solen lyser nästan varje dag...så GOTT!


Välkomna titta in i mitt ”lilla galleri”.
***
**
*
TACK för titten och varmt välkommen åter.


Kram på er och ha det bäst !

10 kommentarer:

Yvonne sa...

Halloj min vän!
Men oj så mycket vackert du skapat på träffen, helt otroligt vackert. Förstår att du haft roligt.
Vi får höras på tel nån dag så jag får höra lite mer.
10000 KRAMAR//Y

mia.t sa...

Hej på dig!
Uh, jag rodnar ju av de varma orden...Tack goa du!!
Jag tycker att de alster du skapar är helt ljuvliga och, som jag sa till dig igår, din färgläggning är jag riktigt förtjust i. Tack för trevligt sällskap och en mycket inspirerande dag!
Kram Mia

Eva J sa...

Hejsan...
Det var så roligt att träffas igen och pyssla men jag håller med, man skulle prata mera och byta lite pyssel ideér och tips. Vi får väl ta det en annan gång. Tack för Magnoliga motivet det ska jag göra något av så fort jag får lite tid, hon är ju jätte söt. Dina Lo´s och kort är helt underbara så fina färgkombinationer och foto´na på kissarna är ju helt fantastiska. Hoppas du får en skön vecka, tycker att den har börjat bra för det är strålande väder här hos oss, önskar jag varit ledig men det är mycket jobb den här veckan.
Massor kramar till dig
Eva

Karin sa...

Va massa superfina alster du har gjort, låter som om ni hade en kanonträff! det sista kortet är ju bara heeeelt underbart, du är ju bara såååå bra på å färglägga så snyggt i fina färger.. Hoppas vi träffas nån gång så du kan visa hur man gör ;)
kram kram!

Yoli Design sa...

Viiiilka läckra alster du gjort anneli... Du får alltid så mycket gjort när du är på träff *avis* hihi

Älskade blomman på den överst, sååå snygg!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Lisa sa...

Så fint Lo du gjort. Jag älskar verkligen metall blommorna. Dessa får jag nog leta upp :)

Henrietta sa...

Å så mycket fint du gjort! Du är så himla duktig!!!
Kram i hösten

Erica sa...

Vad härligt det kåter att bara få pyssla i 10 timmar och inte bli störd :). Är lite avis.

Och en massa hur snygga saker som helst har du gjort också. Dina LO`s är bara så underbara.

Ha det gott!
Kramar Erica

Karin sa...

Oj, så mycket fint du gjort och så härligt det låter med en hel dags scrapträff!!

Lillnettan sa...

MEN - vilka ljuvliga tavlor du gör! Blir riktigt längtansfull...själv brukar jag teckna, men alldeles för sällan. Är för lat, haha! :-)