torsdag 15 oktober 2009

Dax avslöja hemlisen

*
*
*
ÄNTLIGEN är det dags att avslöja
den roliga hemlighet som jag gått omkring och burit på!!
Idag är det premiär för Sveriges bästa scrapblogg,
nämligen ScrappTorget!

Känner mig så hedrad och stolt över jag har fått äran
att bli inspiratörsdesigner och att få vara i detta stjärngäng
Det är ett underbart gäng tjejer som jag får jobba med
och att få vara med i samma team som dessa
duktiga scrappare är verkligen en stor ära!!
Vi har som mål att sprida massor av skaparglädje och vi vill att
ScrappTorget ska bli den självklara
mötesplatsen för alla scrappare.

Ja, kan avslöja att det bjuds på inspirationsalster,
tävling, bloggcandys, teman, tutorials och massa annat skojigt
Vi har massor med skoj planerat och jag kan
lova att det blir mycket aktivitet på bloggen
Se till att hänga med för här kommer det att hända grejer!

Skynda er in på.....

ScrappTorget

så får ni se vilka vi är och vad det hela handlar om


Vi ses där......



Kram Anneli

7 kommentarer:

Yvonne sa...

=))
Stort LYCKA TILL!
Ska bli roligt att se vad ni hittar på
Ha en trevlig helg!
1000000 KRAMAR//Y

Petra sa...

Grattis så roligt. Jag kommer definitivt att följa er.
Kram
Petra

Louise sa...

Grattis till er nyhet
Önskar också en riktigt trevlig helg.

Kram Louise

Caroline sa...

Grattis och Lycka till!!

Ha en trevlig helg!! Kram Caroline

Madeleine sa...

Skojigt : )
Ska in och kika lite där sen...

Trevlig helg!

Kram Madde

annkan sa...

Grattis till dig!!
Vad roligt med den nya sidan. :-)
Ska bli kul att se vad för skojsigt som kommer där.

Och tack för grattiset- jag har tyvärr inte fått paketet än, men det ska vara på väg. *längtar*

Kram på dig och trevlig helg.

Gunnies Pysselhörna sa...

Grattis till din "nya" utmaning det ska bli kul att följa den. Ha en bra scraphelg.
Kram Gunnie