söndag 8 november 2009

Julkort!!

Igår tillbringade jag hela dagen på mässan
i Rottne med mina goa scrapvänner.
Jag har handlat och handlat och sedan handlat lite till.
Kul passa på när det finns så mycket på samma ställe.
Utbudet hemma är lite begränsat
*
Har gjort ett jul kort med mina nya inköp från mässan .
Tomtestämpel köpte hos Stämpelboden, tycker den är helt ljuvlig.
Inhandlade en punch med en grankvist.
Som är så användbar året runt, den hittade jag hos Landstoken.

Det shoppades en hel del i går på mässan, här är mina inköp

Stämplar, charms och rosetter

Band, pärlor, embossingspulver, blommor och Crackle Paint
.
Punchen som har stått på önskelistan länge, nu är den min... :-))

Landstoken hade lottdragning på entrén biljett,
jag hade sådan tur vann dessa
två underbara stämplar från Bildmålarna
Tack för dom helt underbara stämplarna !!!


Missa inte tävlingen hos Mauds, Gårdsromantik t o m 25/11
Om du klickar bilden kan du också vara med i utlottningen
om denna underbara kandelaber! Lycka till!!

Missa inte gå in besöka Gårdsromantik, en jättemysig webbutik
Klicka på bilden för att komma ditt.

Min lilla söta Smilla, låg tittade på när jag
packade upp min inköpta scrapsaker.
Visst är hon bara så söt !! Mattes lilla goding.!!



Ha en skön söndagskväll!
Kram på er och ha det bäst

8 kommentarer:

Cyllan sa...

Börjar i fel ende....men ååå vilken söötnos ni har boende hemma hos er.
Men duu va mycket snyggt du shoppat på dig...det där katt-hänget som låg ibland nycklarna va ju såå sött.
Har också gått och funderat på den där stansen ett tag...den är hiimla snygg alltså. (får också lägga den på önskelistan tror jag...hihiihi)
Å nu höll jag på att glömma...himla snyggt kort tjejen!!!
Kraaam C

Lena sa...

Läckert kort och en massa trevliga grejer du handlat. Och katten är jättesöt förstås. Ha en bra kväll.

Louise sa...

Jätte mycket fint du handlade.
Provade ochskå min stans i kväll men tyckte den var svår stämplad för man kunde inte ha något tjockare papper i den :o( Men annars blir det säkert bra.
Stämpeln blev jätte fin på det kortet. Men finast torts allt är Smillan och vilkan diva blick hon har ;o) hon är bara så cool.
Ha en bra kväll.
Kram

Karin sa...

Vilket snyggt julkort! Me like! å va mycket finfina grejer du har shoppat! Jag har pxå den punchen å den är SNYGG!! Vilken bra smak vi har :p
ha det fint!
kram kram!

annkan sa...

Men alltså vilken underbar katt du har!! Hon är ju bara huuur söt som helst. :-)
Hehe, så där gjorde en av våra ikväll också när jag skulle packa upp diverse grejer för fotning. Alltså, han låg och tittade såå intresserat. ;-)

Vilket superfint kort du gjort!
Den stansen vill jag också ha- den är SÅ fin!
Ska försöka få råd någon gång...
Och vad mycket med fina scrapsaker du shoppat! Blir riktigt avis.

Kram på dig.

Li@n sa...

Tänk vad många som uppenbarligen var i Rottne på mässa :) tänk så många man inte vet vem de är o så ramlar man in på en blogg i det stora scrapuniverset och ja...där hittar man ytterligare en som varit i Rottne.

Underbara kort och framför allt undebar tomtetavla!!!

Ha det fint
/Lian

Anonym sa...

Så fantastiskt snyggt,du är otroligt duktig...
Jag bockar o bugar.
Puck

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej på dig Anneli om det går bra så har jag lagt till dig på min blogglista.
Jag är såååå förtjust i alla egentillverkade kort. Gör ej själv men som sagt beundrar er som scrappar. HejHej ifrån Anna