lördag 12 december 2009

Julkort!!

Det här kortet är gjort med en av de nya hÄnglarna.
hÄnglarnastämplen färglagd med promarkers och MCP teknik.

Här kan man se skillnaden efter man använt sig MCP-tekniken
Det finns en mängd olika sätt att färglägga sina stämpelmotiv på.
Jag har sen våras använt mig MCP-tekniken det är en teknik
som jag tycker är väldigt lätt och blir ett proffsigt resultat med lite övning.


Man behöver färgpennor av god kvalitet:
Jag använder Faber Castells Polychromos, som jag har köpt hos Zinkvit


Har ni fullt upp i julkortsverkstan, för det har jag.
Skriv en rad innan du går.Kram ♥ till er alla som skriver en rad,
det värmer att se vem som har varit här inne och kikat.
Kram Anneli

4 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej !!!! jag går in här varje gång jag ser att du har uppdaterat sidan och det är alltid lika trevligt KRAM :)

Eva J sa...

Ytterligare ett härligt kort, och visst är det fullt upp med att göra kort och diverse julklappar. Nu ska jag åka till stallet och titta på lucia och det brukar vara så härligt. Synd bara att det är så himla kallt. Ha en skön lucia helg
Kramar Eva

annkan sa...

Japp, här ser du en till som har fullt upp i kortverkstan.
Jösses, känns ju som att man skulle behöva typ en månad till på sig! (Åtminstone jag. ;-))

Ha en fin tredje advent och lucia!

Kram på dig.

Jannike sa...

Vad menas Med MP teknik? var hittar man info om det och hur man ska göra? Var väldigt fina kort.