tisdag 2 mars 2010

Skogstokiga stämplar !

Idag jag visar jag mina alster på ScrappTorget.
Alla i teamet har haft förmånen att skapa
med stämplar från Skogstokig.
Jätte roliga stämplar!
Det var svårt att välja ut några av stämplarna
eftersom alla är så härliga .
Men dessa valde jag !

♥♥♥♥♥♥
Det blev en ny variation på stafflikortet
med en ny vikning med stämplen "Lillan med Hjärta"
HÄR kan ni läsa hur man skapar ett stafflikort.


Kortet från sidan.

Motivet är färglagt med ProMakers och sedan
har jag använt en Fiskars mall för att skära ut hjärtat.
Satte dit motivet med 3D-kuddarför att skapa
ett djup och 3D-känsla på kortet.


♥♥♥♥♥♥

Det går bara inte att motstå denna söta stämpeln " gunghäst" .
Visst är den underbar!

Motivet är färglagt med ProMakers,
jag har använt Coral och pastell green
skuggan har jag använt mig av varm grey 1

En närbild på dekorationerna.


♥♥♥♥♥♥


Den här stämpeln blev så bra
till att göra en tags till en paket .

Stämplat på en cardstock, satte sedan fast
stämpeln "söt nalle" med 3-D kuddar.
Vips så har man en etikett till sitt paket.
Färglagd med ProMakers och på hjärtat och rosetten
har jag lagt ett lager Glossy Accent 3D-lack

♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥


Om du är intresserad att får tag på stämplar från Skogstokiga.
Det ni gör genom att gå in i Petras blogg här .
Där inne hittar ni Petras mailadress.
Skicka ett mail på eran önskan
så anländer era efterlängtade stämplar
några dagar senare i brevlådan!

♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥

Tusen tack Petra för dina underbara stämplar för att jag
fått möjligheten att testa dessa underbara stämplar!
♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥

Så ska jag berätta en rolig nyhet i dag också.
Nämligen att vi på Scrapptorget firar 50.000 besökare inom kort,
och gör detta med en härlig blogcandy till er alla…


Klicka på BlogCandy bilden såå hittar du info om hur du tar en lott

♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥

Vi ses igen i morgon då kommer jag
vissa fler alster från Mimas träff
Jag vill också passa på att tacka alla er gulliga som lämnat
kommentarer här på min blogg
Jag blir så glad varje gång någon skrivit en rad!!
Så stort TACK till er alla!!
Önskar alla trevlig vecka!
Kram Anneli

1 kommentar:

Lotta Franzén sa...

Gunghäststämpeln är för söt - vill ha!!