torsdag 25 mars 2010

YouScrapToo !

Idag bloggar jag inne hos Scrapptorget !
Idag tänkte jag visa ytterligare några alster gjorda
med det härliga kitet som jag fått äran
att scrappa med från YouScrapToo
.
Först ut är en LO på min katt Stickan



Den här texten följde med i paketet,
passade så bra till min LO


Andra alstret blev ett kort
.


Färglagt har jag gjort med ProMarkers och MCP-teknik

♥♥♥♥♥♥


Kila nu in till Scrapptorgets blogg och titta på detaljerna.


♥♥♥♥♥♥


Allt material i detta inlägg är sponsrat
av YouScrapToo och jag tackar Erika
för att jag fått chansen att skapa med dessa härliga saker.
Kika nu in hos Erika, för du har fortfarande
chansen att köpa mars kitet, men skynda skynda……

♥♥♥♥♥♥

Det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen.
Sist men inte minst så vill jag tacka er alla
för era gulliga kommentarer de värmer så gott.


Kram Anneli

4 kommentarer:

Caroline sa...

Så snyggt och vilken passande text till lo:n...

Nu ska jag kika in på scraptorget!

Ha det fint! Kram Caroline

Louise sa...

Jätte fint. Både Lo och kort.
Men jag skulle inte vilja vara en mus framför hans blick hua.
Helt under bar Lo den gillade jag speciellt med alla små söta detaljer du hade.
Ha det bäst

Kram Louise

himlaverket sa...

Hej,
nybliven scrappare som just öppnat blogg.
En helt underbar hobby jag fastnat för helt enkelt. Imorgon ska jag på min första scrapträff. Jag kommer nog mest att sitta å titta på de andra....
Vilken fin blogg du har. Återkommer.
Hälsningar Ulla

Gunnies Pysselhörna sa...

Lika fint som vanligt när man besöker din blogg, särskilt blommorna på kortet.
Ha en skön helg!
Kram Gunnie..............