måndag 9 augusti 2010

Super läckra spellbinders !

Just det så var det måndag igen.
Hoppas det blir en vecka med sol och blå himmel.
Vill INTE har mer regn!!
Fick en beställning i söndag (till en liten tjej som fyller 1 år)
som jag precis har gjort klart.
Tur jag han eftersom jag är en OTROLIGT LÅNGSAM pysslare.
.
Älskar denna stämpel
SÅ rolig att färglägga och så är hon himlans söt!
Denna underbara stämpel som faktiskt är en
av mina favoriter finns att köpa på Stämpelgården.

Kolla in dessa snygga dekorstenar !
Finna att köpa på Scrapnet

En detaljbild där jag satt dekorstenen i blomman
.
Vi gäng som bruka försöka träffas och scrapa ihop.
För en vecka sen hade vi en liten träff här.
Så roligt att få träffas när man har samma intresse.
Jag hann med att göra 1 kort det blev mest en massa babbel,
skratt en trevlig kväll helt enkelt!
Tack Gunnie och Caroline för en underbart rolig kväll!!
.

Dena söta stämpeln är från hänglar och stänglar

Blompunchar är såååå användbara,
har jag använt den på blommorna på kortet!
Stansa ut som vanligt och sen embossa dem
och de blir som primablommor
Jag har använt på 2 storlekarDom finns hos Mixen

Kolla in dessa delikatesser för scrapnörden!

Dessa snygga Spellbinders som jag hittade på Arkivet
är dom inte tok snygga, nödvändigt, läckert å bara
JAG MÅSTE HA :D hihi

Spellbinders - Moon Circles
Spellbinders - Eyelet Circles

Spellbinders - Beaded Circles

Den översta Spellbinders - Eyelet Squares
är den jag kommer inhandla först:)
Vilken tycker ni är snyggast?!

♥♥♥

Det var allt för den här gången.
Tack snälla rara Ni som alltid
lämnar så goa kommentarer.
Dom förgyller ska ni veta!

Sköt om Er och ha en underbar vecka!

Kram Anneli


9 kommentarer:

Henrietta sa...

Så mycket fint som vanligt! Jag hoppas som du att vi nu får lite sol och värme!

Kram på dig!

Yvonne sa...

Åhhh vilket underbart vackert kort du gjort och såå fint målat.
Ja du dom spellbinders var verkligen "MÅSTE HA" hihi. Gillar den översta men jag har ju MS-stans som jag kan göra så med så jag väljer nog den runda med hål för där man man ju då trä igenom ett band. Ska kolla runt vilka som har dom där =))
Jag har fått ihop ca 60 julkort nu ASG! men då är många av dom jättesmå och enkla och gick snabbt att göra.
Nu ska jag göra klart ett dopkort till en granne......
Ha det gott!
1000000000000000KRAMAR//Y

Cyllan sa...

Jag håller ocksåå tummarna för att det blir en vecka med sool så att vi kan måla utsidan på huset klart.
Men duu vilka söta kort du gjort!
E inte mycket för spellbinders men en blev jag faktiskt lite kär i - den runda med hålöglor runt för den hade nog passat den här prick-galningen...hihiii
Ha det gott
Kraaam C

Erica sa...

Himmel så fina kort du skapat och vilka snygga spellbinders! Svårt att välja vilken som är finast, skulle gärna vilja ha de där cirklarna - i alla varianter... synd att spellbinders är så dyra bara!

Ja du, de digitala stämplarna.. har hittat ett nytt papper som fungerar ganska bra, får se om det går att måla på också, är otroligt kräsen då det gäller akvarellpapper!

Ha en god fortsättning på sommaren! Kram, Erica

Pysselfröken sa...

Åh så fina kort du gör! Vackra färger och detaljer. Är det Maine coonkatter du har?
Kram

Caroline sa...

Fina kort!!

Tack för senast!! Alltid lika roligt att träffas och scrappa hos dig.. Tack för god mat också.. Jag ska tända grillen nu och grilla lite hamburgare!!=) Var ju så gott!!

Jag gillar Spellbinders - Moon Circles mest men vill ha alla!! De var superfina!

Ha det bra! KRAM Caroline

AnnaWK sa...

Åh vad mysigt att träffas och pyssla tillsammans och det blev ju jättefina kort :)
Jag är också en långsam pysslare så det gäller verkligen att börja i tid, för det är aldrig roligt att stressa med kort.

Lena sa...

Vad fint. Jag gillar detaljerna på blomman du har.

annkan sa...

Men åhh, vilka vackra kort!!!
Man blir så inspirerad av dig. Var ju ett tag sen jag kikade in här, men ska försöka bli bättre på det, eftersom du ju gör så man blir sugen på att sätta sig vid pysselbordet. :-)

Och jaa, vilka fina Spellbinders! De där hade jag inte sett förut. *dreggel*

Ha det gott!

Kram.