torsdag 20 januari 2011

Grattiskort!

Jag vill börja med att önska min
underbara goa scrappkompis Gunnie
en riktig trevlig födelsedag idag och ett stort GRATTIS !
Hoppas du får mycket kort & presenter!
Detta kortet jag gjort till Gunnie.

Här maskat in Magnolia stämpeln med
textstämpeln "Grattistextruta" från Forma Hantverk


♥♥♥

♥♥♥

Söta busfian, vilar ifrån sina vilda lekar!

♥♥♥

Give Away–Gåva från SKOGSTOKIGA……
Petra, Skogstokiga ge bort denna super söta DIGI NALLE.
Ni får skynda er då erbjudandet gäller från och med
20/1-2011 kl.06:00 till och med 21/1-2011 kl.06:00.
Alltså under 1dygn=24 timmar
TUSEN TACK Petra för att du delar med dig.

♥♥♥

Det var allt för den här gången.
Sköt om Er och ha en underbar torsdag !

Kram Anneli

5 kommentarer:

Louise sa...

Så fint det blev. Hon kommer bli jätte glad det kan jag lova dig.
Smilla är ju bara för härlig.
Syns och hörs nästa helg min vän.
Kram

Petra/Paradise sa...

Urläckert kort!
Fint med maskningen av textstämpel och Tildan :)
Härliga detaljer också! Snyggt med halvpärlorna på dekorbandet!
Din vän kommer bli superglad för kortet!!

Ursöta kissemissen vilar bland massor av gosaker på skänken ser jag!
Du ser ut att ha en mycket bra smak på inredning Anneli! :D

Kramisar!!

Gunilla/Nilla sa...

Vilket härligt stileben med din ljuvligt söta kisse!! Nästan som att dom två katterna tävlar i skönhet, haha!

Din vän måste blivit överlycklig när hon fick ett så fint kort. Du har verkligen en sååååå fin känsla för färger och detaljer.

Ha det gott vännen och STOR kram från mig♥.....

onkis sa...

Va glad din vän ska bli för det fina kortet i dom goa färgerna.

Gunnies Pysselhörna sa...

Tusen tack för det fina kortet, det var verkligen kul att få ett sånt fint kort.
Kram Gunnie