tisdag 1 februari 2011

Kort från scrappträffen !

Idag ska jag visa ett av korten från Kalmar träffen.
Det blev lite scrappat vi håll på i 11 timmar =)
Men så kul vi hade..
Jag lyckades iallafall knopa ihop två kort =)
Detta var till ett av kortutmaningarna.
Kortet skulle gå Gammeldags/Vintage stil.

Det skulle vara något rivet, chalkat,
1 metall dekaration och minst 9 blommor och 10 pärlor


Jag lyckades med det mesta, men det blev inte i vintage stil .
Stämplen passade inte in. Hade ingen annan med mig.
.

Denna söta stämpel kommer från Panduro!

En massa blommor och en charms

Halvpärlor.

Nästa träff kommer var en hel helg den 26/3 - 27/3
Då finns det två butiker på plats.
Calmare Scrap & Hobby samt Hannas pysselstuga.
Den får ni inte missa !!!

Man fick så mycket inspiration på träffen.
Eva har gjort detta kortet hon är såååå duktigt på att färglägga.
Hon hade demos under lördagen med färgläggning.
Titta in i hennes blogg se alla hennes underbara kort.

Kolla in det här kortet det är så ljuvligt!

Det gjorde PiaPuma på scrappträffen.

Jag fick en ny scrappkompis under träffen!
Som också heter Anneli vi hade så kul under träffen
jag fick så mycket inspiration av Anneli.
Se här vilket underbart Vintage kort som Anneli gjorde på träffen.

Jag har fått en award av Susy .
Tusen TACK blev jätte glad!
Jag väljer att ge den vidare till alla er
som besöker mig , ingen nämnd ingen glömd! :)

♥♥♥
Tack för titten! KRRAAAAM!//Anneli

7 kommentarer:

Susy sa...

Superfina kort allihopa!!!!
KRAM SUSY

Eva J sa...

Hej hej....
tack så mycket själv, det var verkligen en fantastiskt rolig dag och tänk så fort en dag går.
Dina kort blev underbara och det blev snyggt med löven under blommorna i hörnet. Längtar redan efter nästa träff....
Ha det gott vännen så "ses" vi snart igen.
Krammmmmm

annkan sa...

Vad mycket snyggt du gjort!
Och vad kul med scrapträff där man får så mycket inpiration av andra. :-)
Gillar ditt översta kort-tycker man kan kalla det "modern vintage" eller nåt. :-D
SÅ himla fint!

Ha en fortsatt fin vecka.
Kram.

onkis sa...

Oj så många fina och underbara kort.
Kolla gärna in min blogg, ny utmaning :)

Unknown sa...

Jätte fina kort !!
Verkar så roligt med sånna träffar.
Få träffa likasinnade.
Ha en bra kväll Elin

Anonym sa...

Tack för kommentaren och jättekul att träffa dig med;)
Du gör kanonfina kort och det är alltid kul att se andras kort och få en massa inspiration.
Hade en helt underbar dag på träffen och fick en massa nya idéer;)

Kram Pia Puma

Petra/Paradise sa...

Himmel vad inspiration du delar med dig av idag!
Roligt med pysselträff juuuuuuu!!!
AVIS jag blir!!
Å nästa träff kan jag heller inte komma på, då ska jag på premiär för en film som en kompis till mig regiserat! :)

Må gott stumpelumpa!