torsdag 3 februari 2011

Kort från scrappträffen !

Här har vi det andra kortet jag gjorde på Scrappträffen i lördags.
Det var till ett kort till en utmanning..
... som gick i kärlekens tecken!

Den söta Magnolia stämplen "Your so sweet"
Passade så bra till utmanningen.

Det skulle var med ett rött hjärta!
Har lagt på 3-d lack på det röda hjärtat.


Utstansade blommor en massa halvpärlor!

Jag vann i en utlottning på scrappträffen :-)
Fick välja något från Calmar Scrap & Hobby för 110:-
Valde dessa ljuvliga mönsterpapper från Maja design
och en stämpel från Inkido "Du är en Ängel"
Tusen tack Anna blev så GLAD över priset!

På min önskelista står det ...!
Punchar (eller stansar beroende på vad man säger)
och Mönster papper från Pysselgumman
Jag gillar punscharna från Martha Stewart
det finns så många otroligt snygga och läckra punschar.
Nu har jag fastnat för denna “Chrysantheium” ,
den är ju så snygg…

Martha Stewart Chrysantheium
När jag var på scrappträffen hade Eva
stansat ut blommor med punchen Chrysantheium
Satt ihop dem med andra blommor, visst blev det snyggt !!!

En tillverkare som jag verkligen fastnat för nu är Pysselgummans!
Hennes nya vår kollektion Sagan om våren är helt underbar!
Titta bara på detta! Skapar inte detta ”ha begär”
så vet jag inte vad…
Får gå in lägga en beställning :-)

♥♥♥

Tack för titten!
KRRAAAAM!//Anneli

7 kommentarer:

Susy sa...

Supersnyggt och grattis till vinsten du vann på träffen, kul!
KRAM SUSY

onkis sa...

Gillar verkligen ditt kort,vilka mjuka goa färger.
Grattis till din vinst,kul!

Henrietta sa...

Vilket vackert kort! Grattis till vinsten!
Kram Henrietta

Anonym sa...

Åh vill ha med ju;)
Ditt kort var så himla fint, var en av mina favoriter;)

Pia Puma

Petra/Paradise sa...

Grattis till vinsten!! bra val av grejer!! :D

Hjärtekortet är hur fint som helst! MUMS!!

Japp, jag håller med!
Pysselgummans papper är riktigt mums mums!

KRAMISAR

Susanne sa...

Hej Anneli! Kortet var ännu finare i verkligheten....
Håller med om habegär när det gäller Pysselgummans papper... de är underbara!!! Stansen vill jag också ha :)
Ha en lugn och skön helg!
Kramizar

NuttesPyssel sa...

Jättefint kort!!!
Grattis till din vinst!
Ha det gott.