onsdag 6 april 2011

The Greeting Farm !

Det här kortet började jag på när vi hade
en liten scrappträff här hemma för det tag sedan!
Nu är är det klart, blev inte så mycket kort gjorda den dagen :-)
Fick låna en punch av Anneli som jag blev så förljust i.

Så nu står den på min önskelista  ...
Punchen är från Martha Stewart -
Deep Edger Punch - Garden Trellis
det finns så många otroligt snygga och läckra punschar.
Nu har jag fastnat för denna !!!

Stämplen är från The Greeting Farm - HG Snuggle

♥♥♥

Det var allt för denna gången!

KRRAAAAM!//Anneli

8 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Supersött!
Kika in i min blogg. Jag har något åt dig där.
Kram

annkan sa...

Åh- snyggt!!!
Den stansen är ju så fin. Finns hur många som helst som man gärna skulle vilja ha.
Ditt kort är ljuvligt!

Ha en bra kväll!
Kram.

onkis sa...

Gillade också den stansen,och kortet va jättesöt!

Susy sa...

Super fint kort!
KRAMIS SUSY

Carina sa...

Vad fiiint kort. Ja den stansen skulle man vilja ha och mycket mera..... GT:s stämplar är för goa.
Trevlig kväll

Marita Johansson sa...

Kanonsött kort.
Visst finns det mååååånga snygga stansar och många står på önskelistan

Unknown sa...

Så fint, !!
va bra närman kan låna av varandra.
Kram Elin

Louise sa...

Jätt fint kort du har gjort.
Kram vännen.
Louise