tisdag 19 april 2011

Påskpresent!

En enkel påskpresent!
Men oj, tiden springer iväg och det är bara att försöka hänga med.
När jag var posten på Ica hittade jag denna söta påsklådan .

Eftersom jag inte har hunnit göra så många påskkort ,
så blev detta kanon bra! Jag har bytt ut den tråkiga påsen
som godiset låg i.  Fyllde en cellofanpåse med påskgodis och
satte på liten etikett med lite söta hönor!
Nu hoppas dom landar i rätt brevlådan till påsk!

Drömma får man ...
Tur att det är gratis att drömma,
för vem vill inte ha ett växthus som det här...

♥*♥*♥


Önskar alla en skön vecka!


KRRAAAAM!//Anneli

10 kommentarer:

onkis sa...

Viken toppen fin påskpresent,
och jag såg detta växthus i tidningen och tänkte: Vill ha :)

Unknown sa...

det va en super bra påsk present,
kommer att bli uppskattad
Kram Elin

annkan sa...

Men oj, så läckert!! Gillar den massor! Lyllos den som får den i brevlådan.♥

Kram.

Susy sa...

Vilken fin påsk present!
Vilken dröm med ett sånt växthus, vill också ha!!!!

KRAM OCH TREVLIG PÅSK!
SUSY

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Anneli !
Jag är förstummad, helt förtjusande blog Du har.Vet inte om jag varit inne här förut.Men nu är Du på min FB-profilsida också, den måste ses.Och jag följer den också.

Glad Påsk !

önskar Mi

Erica sa...

superbra idé, så enkel men effektfullt! jättefint!

du är inte ensam om att drömma om ett sådant där växthus.. det slår vårt plastiga willab garden hus med hästlängder... såg något liknande i bygglov - blir helt sjuuuuk.. men som sagt, drömma får man..

ha en fin vecka/påsk om vi inte hörs förr!

kram, erica

Anneli Mellstrand sa...

Kanon fin godis påse nu blev jag godis-sugen hmmmmm.........
Hönorna var så läckra blir nog att låna nån gång om jag får ....

kram
//anneli

Marita Johansson sa...

Kanonbra idè.
Visst får man drömma och vem vill inte ha ett sånt växthus

Yvonne sa...

Yiiiiehaaa!! Den hamnade hos mig =))
10000TACK min goa vän
Ha en härlig påsk
100000000000 KRAMAR//Y

Karin sa...

Jag hakar på den drömmen....ser underbart ut!! Så fina påskpresent du fixat. Den hönan är helt underbar! Ha en fortsatt bra Påsk!