lördag 14 maj 2011

Vårkramar och ett stort tack!!

ett år äldre..
Jah, så blev man ett år äldre.
Tusen tack alla som grattat mej på min födelsedag!!
Via sms, på mejl och via snigelpost!!
Helt otroligt fina kort och presenter jag fick!!
Å scrapgodiset som medföljde kommer
komma väl till användning!!
SÅ TUSEN TACK SÖTA NI!!!!!

Min goa vän Yvonne hade skickat mig
denna punschen som har stått länge på min önskelista.
TUSEN TACK Yvonne blev så GLAD!!
Här kommer ett litet kort i rosa!
Stämpel är från Bildmålarna.


A Night At The Opera – en hyllning till Queen!
I kväll ska vi på titta på A Night At The Opera i KalmarSalen .
Dom är så nära originalet man kan komma
A Night At The Opera med Johan Boding är magisk!
Showen utlovar en magisk upplevelse
med alla klassika Queen-hits.
Så det ska bli så roligt få se dom!

Önskar er alla en skön helg!
Tack för titten!

KRRAAAAM!//Anneli

10 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej på dig min vän! Hoppas du hade en riktigt trevlig födelsedagskväll med dina nära och kära.
Roligt att få ge nåt som man verkligen vill ha. Ska bli kul att se dina alster.
Ha en trevlig kväll
hörs.....
1000KRAMAR//Y

Carina sa...

Grattis i efterskott:) Hoppas att du hade en bra kväll igår, kul:)
Wow, vilken härlig present du fick, punschen är så läcker.
Kramar

Marita Johansson sa...

GRATTIS i efterskott.
Hoppas att dagen blev riktigt bra.
Snyggt kort och punchen är ju superfin
Trevlig helg

Louise sa...

Ha en riktigt trevlig kväll i kväll. Kram Louise

Susy sa...

Grattis i efterskott!!!!!!!!
Hoppas du hade en toppen dag och ha nu en fortsatt trevlig helg!

KRAM SUSY

Karin sa...

Grattis i efterskott! Va härligt med massa scrap-presenter. Jättefint kort! kram på dig!

Eva sa...

GRATTIS i efterhand! Vilka kloka kompisar du har som uppvaktar dig med scrapprylar, sådana har man ju alltid på önskelistan.
Lilla rosa kortet var självklart jättefint, som alltid när du skapar.
Ha det gott
hälsar Eva

Rosemarie sa...

Grattis i efterskott!!! Vilken fin punch du fick, det ska bli kul att se vilken magi du kommer att skapa med den.
Stor kram
Rosemarie

Susanne sa...

Visste inte att du fyllde år... Ett STORT GRATTIS i efterskott... vilken fin punch du fick... Hoppas att helgen varit bra! Kramizar

Anneli Mellstrand sa...

Fin fint kort ....
Vilken present, mitt i prick vet ju att du ville ha den....

Hoppas att vi syns på Söndag och att jag kommer iväg till träffen.....

Krammm
//anneli