tisdag 5 juli 2011

DT hos Pyssel & Plock!!!

Fick ett mail från Ann-Louise på Pyssel och Plock
s
om vill ha med mig i  i Dt-teamet... Oj vad roligt...:-))
Så klart tackade jag ja till detta ! Så kul det ska bli.
Tack för förtroendet Ann-Louise Ska bli såå spännande!!
Längtar tills jag får paketet med material
så jag kan börja skapa!
Men i min hjärna pågår redan nu full aktivitet
med ideér om vad jag ska hitta på:)
Jag gillar vintage och det är så kul att skapa kort i denna stil.
Så här kommer ett till kort som jag gjorde för ett tag sedan!


Ha det bra så hörs vi snart igen!!!

KRRAAAAM!//Anneli

14 kommentarer:

Annette sa...

Stort grattis och lycka till med DTjobbet

Henrietta sa...

Grattis och ha en trevli sommar!!

//Henrietta

onkis sa...

GRATTIS,va roligt för dig..
Lycka till!!

Susy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susy sa...

GRATTIS, då blir vi ju DT kompisar!!!

KRAM SUSY

Lisan sa...

Hejsan, Så skoj med en till DT. Ska bli roligt att se vad du gör för något. Sa genast kolla runt i din blogg. Välkommen till oss. Kramis Lisan

Cyllan sa...

Åå va kul - grattis vännen
Ska bli kul och se vad du kommer att skapa får nått ifrån alla de där idéerna som du går och funderar på :-D
Snyggt kort som vanligt<3
Kraaam C

KatarinaR sa...

Så roligt! Stort Grattis från mej!
Ska bli kul att se vad du hittar på för något!
Kram!

Unknown sa...

Så super roligt,
Grattis
Jätte fint kort.
Kram Elin

Eva sa...

Varmt GRATTIS till DTjobbet! Det kommer du att klara strålande bra, så proffsig som du är i ditt skapande.
Ha det gott
hälsar Eva

Rosemarie sa...

Jättestort grattis till DT-jobbet! och vilket underbart kort du har gjort.
Lycka till!
Kram
Rosemarie

Marita Johansson sa...

Åh så jätteroligt.
GRATTIS

Snyggt kort du har gjort

Katja/MezzaNotte sa...

Massa grattis till DT jobbet!! Ser fram emot dina vackra alster!!

Yvonne sa...

STORT GRATTIS och lycka till!
Superfint kort. Gillar skarpt såna kort.
Ses snart min goa vän
100000000 KRAMAR//Y