fredag 4 november 2011

Julkortsverkstan .......

..fortsätter att rulla på..
  Det är fjärde kortet jag gjorde på scrappträffen i förra helgen
med vikningen Center Step Card.
Och vill du testa på det själv finner
du en tutorial på vikningen .
HÄR
....
....
....
....
Här bild på Stickan som jag tog i slutet av sommaren.
Nu ligger han mest inne sover och längtar till våren ...
........
Längtar till kvällen, då blir det fredagsmys  !
Önskar er en riktigt skön fredag!!!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

10 kommentarer:

Carina sa...

Ett väldigt vackert kort. Gillar den vikningen. Kram

Anneli Mellstrand sa...

Det blir så fint med den vikningen
Tack snälla du för paketet du är för snäll jag som inte ens kom ihåg eller vad det visste inte när du fyllde måste man vänta till Söndag ?????

Kram på dig snälling

//anneli

Marita Johansson sa...

Ett underbart julkort likaså det som är i inlägget under.
Kramis

Maritha sa...

Båda dina kort är ju bara såååå fina! Underbara färger och snygga dekos...superduper! =)

Kraaaaaam

Karin sa...

Så härliga julkort du gjort! Jag har precis kommit igång med mina.

Petra/Paradise sa...

Alltid lika vackra foton på dina katter! :)

Det där kortet känner jag igen! :D
Jag diggar verkligen färgerna i kortet, sååå himla läckert! :)

Trevlig helg på dej sötnos!
kram Petra

onkis sa...

Detta koret gillar jag,
vilka härliga färger!
Snyggt!
Kram.

Susy sa...

Så snyggt julkort, Anneli!!!

KRAMIS SUSY

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, vilket ljuvligt kort!! Sagoligt gillar färgerna!!

Kram och ha en härlig helg!

Ulle sa...

Vilket otroligt vackert julkort! ... och vilken jättefin katt!