lördag 17 december 2011

Julkort, Dt-alster för Pyssel & Plock ,

Så har jag gjort ett julkort till.
Det här kortet har jag gjort med
 ljuvliga mönsterpappret från Vivi Gade Design  .
Igår lade jag julkorten på brevlådan ,
så jag hoppas dom når sina mottagare i veckan

Är den fantastisk söt stämpel!
Den har jag fått av min goa vän Yvonne
Jag har stämplat upp motivet med dynan
Memento "tuxedo black" som du bara låter torka i ca 15 min
så är det bara att måla på med pennorna och det blöder inte!!
Använde pappret Letrast 270/m
som jag stämplade upp motivet på
Det blev verkligen stooor skillnad tycker jag!
Och bara känslan när man målar på
Letrasets papper är ju så härlig!
Kan varmt rekomndera pappret Letrast och
dynan Memento "tuxedo black"
Ett tips här kan du skriva ut färgkarta  så då får du bättre
överblick över alla färger och kan med ögat se de pennor som kan tänkas gå hop med
Det ljuvliga mönsterpappret från Vivi Gade Design,
 pappret och rosorna hittar ni i  webbchopen
hos Pyssel och Plock så kika gärna in där!

Nu har min besöksräknare gått över 50 000 besökare!!
Dt kommer firas med en blogg candy .=)

Önskar ER alla en skön lördag!
KRRAAAAM!//Anneli

14 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort och stämpel.......

Stämpeln vad kan det vara för märke ?????? gillade jätte mycket ....

Vi hörs i veckan

kram
//anneli

onkis sa...

Åh,vilket vackert julkort.
Jag gillar det jättemycket.
Kran & ha en skön helg!!

Mona sa...

Så fina julkort du har gjort har nu suttit här och tittat runt en stund och bara njuter. Så mysig scrapkompis du har som höll så fint i ett av dina kort:)
Ha en bra helg Mona

Carina sa...

SÅÅ SÖÖTT kort, jätte fint!!
Kramisar

Maritha sa...

Superfint kort vännen!! =)

Kraaaam

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Anneli!
Jättevackert kort du gjort, me like:)
Stämpeln är väldans söt. Så fina dekorationer oxå:)

Ha en fin fjärde advent imorgon.

Må så gott, och var rädda om varann.

Kramizar Marie.

Lisa-olsi sa...

Vilket vackert kort och
en så söt stämpel.
Kul om du testar rullarna :)
Ha en trevlig 4:e advent.
Kram Lisa

Aud Kirsten sa...

Nydelig julekort!

Annelie sa...

Hittar så mycket vackert här inne - precis som alltid förstås - men nu var det extra länge sedan jag var här senast så nu fick jag en massa godis för ögat på en & samma gång, tack!
God Jul!
Kram Annelie

Home sweet home sa...

Nydelig kort og et herlig motiv som er fargelagt så flott.
Ha en flott kveld.:)

Linda Muhr sa...

Underbart kort!

God jul på dig!♥

Marita Johansson sa...

Men åhhh sicket sött kort
Kramis

SYLVIA-ANNE sa...

En vacker kort Annelie - tack för din vackra kommentar. En glad Christmas till dig också!
sylvia xx

Carina sa...

Underbart kort med en söt stämpel. kram