onsdag 14 december 2011

Julkort

Det blir inte så mycket skapat just nu,inte så mycket som jag vill iaf. *ler* men men, det är väl så när det börja närma sig julen  och det finns det miljoner andra saker som skall göras.

Men ett julkort till har jag hunnit med att göra med ett
mönsterpappret jag fick från Hobby Hantverk,
Det låg med i min beställning jag gjorde för ett tag sedan,
tack Eva blev jätte glad över mönsterpappret och charmsen.
Såg att min besöksräknare är snart på 50 000 besökare!!
Helt fantastiskt, det kommer firas med någon ting .=)

Ha det gott och ha en mysig onsdagsskväll!
KRRAAAAM!//Anneli

8 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Ett till vackert kort , jättefint ........

Ta det lungt i julstöket.........

Kram
//anneli

Ulle sa...

Vilket detaljrikt och vackert julkort!

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort med fina detaljer,
som alltid lika skoj att kika in till dig :)
Kram Lisa

onkis sa...

Varje gång jag tittar in här blir jag så imponerad av dina fina kort.
Ta det nu lungt i julstöket.
Kram!

Susy sa...

Gossingen vilket sött kort!

KRAM SUSY

Carina sa...

Väldigt fint kort. Kram

Marita Johansson sa...

Ett kanonfint julkort
Kramis

Lena sa...

Såå fint! Vilken gullig vintagebild!!

Kram Lena