tisdag 10 januari 2012

Vintagekort nr:2 - Dt-alster för PY Hobby

Här ramlar det andra kortet in i vintagestil ....
Du hittar dom söta vintagebilder här hos PY Hobby


Gillar denna nyhet som PY Hobby har fått hem
En oval Glaslins som är 25 x 18 mm
som passar in i Vintage fotoram .
Här jag satt in söt vintagebild i fotoramen
 och sen klistrat ditt glaslinsen

Hoppa in till PY Hobby
kolla glaslinsen och fotoramen!
3 st glaslinser 9 kronor, du hittar dom
här
3 st fotoramar för 15:-, du hittar dom här
Det var allt för idag,,,
KRRAAAAM!//Anneli

9 kommentarer:

onkis sa...

Du gör såå fina kort,
gillar verkligen dom.
Ha en bra dag.
Kramar!

Kristina ScrapSalig sa...

Oj så läckert! Vilket vackert och välgjort alster med många vackra detaljer att vila ögonen på!

Alltid inspirerande att besöka din blogg och se allt fint du skapat!

Ha en härlig dag, kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Anneli!
Och en riktig god forsättning på det nya året! Nu är jag åter efter lite ledighet.
Vilket underbart vintage kort gillar verkligen linsen och fotoramen, vackert när man vill göra något extra...
Nu får jag titta runt lite och se vad jag missat hos dig!
Må så gott!
Många Kramar Ann-Charlotte

Susy sa...

Underbart vackert kort!

KRAMIS SUSY

Märtis sa...

Vilket hälrigt kort. Gillar alla fina detaljer! så väl komponerat.

God fortsättning på det nya året :)

Lotta sa...

Så vackert! kram

Maritha sa...

Underbart kort! superfina glaslinser!! (vill haaaaa):)

Kramen

Anneli Mellstrand sa...

Super fint ..........

Ha det bra
Kram
//anneli

Carina sa...

Jag blir alldeles mållös, så fiiint. Kram