måndag 26 mars 2012

DT hos Py Hobby - Kort till en herre....


Det är ganska svårt att göra kort till män tycker jag.

Men när jag fick mitt DT-paket från PY Hobby
såg dom underbara papper från Pion design ”Till Far
så var det inte svårt längre. Kolla in dessa ljuvliga papper

Rosorna och bladen hittar du HÄR!
Kollektionen "Till Far" hittar du HÄR
Kollektionen innehåller 12st dubbelsidiga ark
med helt underbara motiv.
 Det finns så mycket läckra charms och metallhörn
hos PY Hobby du hittar dom HÄR !

Allt material kommer från härliga PY Hobby.
Glöm inte titta in hos Py Hobby å kika runt
bland alla underbara produkter! =)
  Önskar alla en skön vecka!

KRRAAAAM!//Anneli

21 kommentarer:

Maritha sa...

UNDERBART kort kära du!! Ett riktigt fint kort till en karl/pojk/herre!! =)Vad gör du dom för stl för att få dom så bra med punchen?? Jag testade men det blev typ....såååådääär bra!!! hi hi

Kramen

Susy sa...

Helt underbart snyggt kort!

KRAMIS SUSY

Pernilla ~Pillan~ sa...

Håller med om att det är svårt att göra kort till killar! Men ditt blev ju verkligen manligt och stiligt! Kram

Karin sa...

Oj så mycket fint sen jag var här sist! Passande kort till en herre, gillar klockan! Och Pionpapprena är ju verkligen fina.
Ha en skön kväll!

Lena sa...

Heej..vilket fint kort..tycker du lyckats jättebra!!

Jo jag fick ditt mail men läste det i mobilen och där svarar jag sällan på mail utan tar det hellre vid datorn..och där glömde jag bort det..sorry :-)
Ska bli jättekul och vad snällt att du fixat skjuts!!

Kram Lena

onkis sa...

Jag tycker också det är svårt med kort till en man,
men du har lyckats jättebra!
Kram!

Evas Pyssel sa...

Det var ett himla perfekt kort till en man. Snygga färger och detaljer. Du har så rätt om PYhobby, de har massor med roliga scrapprylar. Har handlat en del där.Kram Eva

Josefine sa...

Hej!

Ååh va fina kort du gör!! Visst är det kul att pyssla? :)

Jag skulle vilja tipsa dig om fina smycken i silver och läder som jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens favoriter :)

Ha en skön vecka!
/Jossan

Maritha sa...

svar: tack tack raring,ja jag har exakt samma stans nämligen och tycker det blir så himla fint när du gör så!! =)

Kramen

Anneli Mellstrand sa...

Det är en fullträff igen jättefint manligt kort

Ringer nån kväll innan helgen ifall du kommer på något mer som jag skall handla åt dig

Kramar
//anneli

Jasmine sa...

Vackert! Jag är förtjust i banderollen med text.
Kram

Lena sa...

Åhhh, vad snyggt kort du har fått till. Det manliga är så svårt. Men du har ju lyckats kanon. Liftvarning! Kram Lena

yvonne-56 sa...

Tycker också att det är svårt med " manliga" kort. Får kolla in dessa pappar.
Jag undrar precis som Maritha vad du har för mått. Jag får inte heller till det riktigt.

Eva sa...

Håller med dig om att manligt är svårt, betydligt enklare att göra ett rosa nuttigt kort med massa lull lull. Men jag tycker du har lyckats strålande bra. Kortet är helt enkelt så snyggt och elegant!
Ha det gott
kram Eva

Katja/MezzaNotte sa...

wow, det är ett urfint kort! Bara så snyggt.
Kram Katja

Katarina sa...

Jättevackert kort igen. Jag får ta mig i kragen o göra ett med den vikningen och den fina kantstansen som jag också har. Ha det bra. Kramar Katarina

Tinas pysselblogg sa...

de var ju jättesnyggt:)

Mvh TIna

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ååh ett sånt underbart herrkort älskar din kant runt!
Trevlig helg!
Kramis

Lilla Pyssel Inger sa...

VILKET SUPER SNYGGT OCH SUPER LÄCKERT KORT JAG ÄLSKAR DET :) Det var en verkligen fröjd för ögat ska du veta:)

Du har hunnit med andra underbara saker också sedan sist jag hälsade på:) Ditt skapande är otroligt och jag gillar ALLT som du bjuder på:)

Tusen tack snälla du för mycket trevligt besök i min blogg och dina ord om mina korgar :)
Alla dina snälla ord tar jag och gömmer och vårdar ömt i mitt hjärta ♥

Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Paula sa...

Underbart manligt kort! Det har du verkligen lyckats bra med!
Ha en sköns söndag och hoppas du lurar någon?

Majsan sa...

Underbart manligt kort, jag har ju också så svårt med manliga kort, men du har ju lyckats kanonbra, gillar mycket :, papprena är ju undebara, måste nog ta o köpa dom =).

KRAMEN MAJSAN