onsdag 9 maj 2012

Busig och Glad !

Busig och Glad det är precis så jag känner mig!
Har hänt så mycket roligt sista tiden är så GLAD!!!
Vi vill tacka för alla gratulationer på bloggen,
facebook, sms och samtal!
Alla fina kort och presenter..
Det värmer verkligen, ni alla är för underbara!
Igår var jag hemma hos goa Anneli M
hade en kanon mysig scrappdag,
tack Anneli för kanon dag!!!
Vi han inte med göra så mycket vi satt planerade en massa kul inför sommaren och hösten Men han göra ett kort det var detta
med en söt liten diggis.
Har blivit så förjust i diggisarna
så jag tror jag ska sälja alla mina stämplar.
 Testade Anneli´s pennor Spectrum Noir
Pennan känns skön i handen, och jag gillade dem.
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
Det var allt för den här gången.
Önskar alla en skön vecka!!
KRRAAAAM!//Anneli

23 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhhh vad gulligt!
Jaså du hann bara ett kort du också (var inte till Annelie och tittade)så ni måste att babblat mest hela tiden, hihi
Ja visst är det toppen med diggisar. Köpte en chokladask av Skogstokiga häromdagen för jag blev sååå "kär" i kortet som Lena gjort med den. Så nu har jag redan gjort 2 chokladkort fast dom får vänta på bloggen ett tag så att mottagarna inte ser dom i förväg. Ska snart iväg och hämta ett "litet" paket från Pysseltagen =) sen blir det väl nåt kort igen kan jag tro.
Ha en bra dag (du ska väl packa antar jag)
1000 kramar/Y

onkis sa...

Vilket härligt & fint kort,
blir glad av att titta på det :)

Förstår att du är lycklig,minns själv min bröllopsdag för ca 2år sen.
Kram!

Lisan sa...

ÅÅhhhh ett super stort GRATTIS till dig. Vilket underbart fint foto på er. Ni ser så lyckliga ut. Kortet du bjuder på är oxå jätte fint. Lycka till och Grattis vännen. Kramis Lisan

morkaren sa...

Jeg forstår, du som den lille engel svæver på en sky, det er et meget sødt kort, der fortæller mere end du tro om din lykke. tak for din søde kommentar hos mig. knus morkaren.

Kristina ScrapSalig sa...

Underbart kort du skapat, vackert och med många, fina detaljer att vila ögonen på! Härlig stämpel, verkligen busig och glad på samma gång!

Varma gratulationer till er, jättefint bröllopsfoto på ett jättevackert brudpar!!

Ha det gott, kramar

Susy sa...

Så härligt att du känner dig busig och glad!
Massor med känslor (härliga) i luften!
HÄRLIGT!
Gillar ditt kort skarpt vännen!!!

Ha det BÄST!

KRAM SUSY

Anneli Mellstrand sa...

Kortet är super sött jag skall måla (öva) utav bara den nu .....
Mycket att se fram emot, det måste man ha ..............

Kram
//anneli

Marita Johansson sa...

Underbart kort.
Kramis

Majsan sa...

SUPERGULLIGT KORT, underbart sött motiv, fint dekorerat kort :)

KRAM MAJSAN

Katarina sa...

Jättefint kort med den otroligt söta stämpeln. Kram K

scrapparewa sa...

Ett så fint kort, kan tänka mig att du också gungar på små moln! En helt underbar stämpel!

Vilket fint bröllopskort på ett vackert brudpar! Många Grattis!
Kram Ewa

Pillan sa...

Urgulligt kort och så sött motiv!! Vill oxå passa på att gratulera en nybliven fru... :-)

Lena sa...

Många grattis till er. Så roligt att läsa att ni gift er. Supergulligt kort du har gjort. Kram Lena

Pop's Cards sa...

Morning sweetie, this is really stunning, totally love this creation, hugs Pops x

Susanne sa...

Det var en söt liten diggis... så fint du dekorerat och färglagt.
Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

Petra/Paradise sa...

Åter igen, ett superstort grattis till er min vän!! :D

Vilket underbart sött kort du gjort sötnos!
Å vilken urgullig diggis!! :D
Blev kär måste jag säga! ;)

TA hand om dej vännen!
KRAMAR Petra

Paula sa...

Verkligen fina detaljer som du har fått med på detta kort och det är så snyggt att du har lyckats göra blommorna på en sida och hålla det så stilrent. Glas och busig - njut av helgen!

Carina sa...

Underbart kort, härlig stämpel:)
Trevlig Helg
Kramisar

Iffa ...... sa...

Mycket fina detaljbilder att lägga ögonen på =)
superfint kort! Mycket fin blomgrupp i kanten och den diggisen var jättehäftig, så fin =)
Kram iffa

Stephi sa...

vilket dundermysigt kort!

Lilla Pyssel Inger sa...

Det är ljuvligt att titta in hos dig du delar med dig av så mycket fint och säger som andra man blir GLAD av att titta på det du gör:)

Kortet du bjuder på är helt underbart gillar det super mycket:)

Har precis själv blivit utmanad till att färga stämpel motiv och gör kort och det är inte något jag gör för ofta!!! Så att få komma hit och få massor med inspiration nu är helt perfekt:)

Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock :)

Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

Karin sa...

Hej Anneli!
Grattis i efterskott! Förstår att du är glad, det måste vara en mycket speciell dag att gifta sig med den man älskar.
Din strålande humör går genom "rutan", härligt!
Kram från Karin

Eva sa...

Underbart fint kort du har gjort och stämpeln är verkligen ljuvlig och så proffsigt målad.
Fortsätt njut av din glädje!
kram Eva