söndag 17 november 2013

Dt-alster för PY Hobby - Pås-kort


Nästan allt material hittar du i shopen hos PY Hobby.
Mönster papper - Julen är här
Runda vintagebilden  -
 Vintertid i Lappland
Rosor
 Charms snöflinga
Pearls
Klädnypa
Luxury Pearls
Papperspåsar
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna






Titta in hos PY Hobby å kika runt bland alla nya produkter! Bland annat har om fått hem nya kollektionen Vintage Frost från Maja Design Du hittar dom här!
 
Önskar er skön sönddag !
KRAAAM!/Anneli

3 kommentarer:

Onkis sa...

Åh,så vackert, är verkligen julstämning i ditt alster.
Kram!

Karin sa...

Hej Anneli!
Vilket underbart påskort! Motiven från Pion är så fina. Jag skrattade gott åt din kommentar på min blogg, ditt smeknamn på Frank var mycket passande :)
Själv har jag varit väldigt frånvarande på både min och andras bloggar, jag har prioriterat annat ett tag. Men jag pysslar för fullt och ska blogga lite julkort tänkte jag.
Ha en bra vecka!
Kram Karin

Ulla sa...

Så vacker julpåse riktig mysig bild och snyggt dekorerat.
Kram Ulla