fredag 15 augusti 2014

Dt-alster för PY Hobby -Little Red Robin

Hoppas ni har haft en riktigt bra sommar ?!
Dagarna bara susar iväg ...
..s
å kom alltså min sista semester dag.
Inte någon dag jag längtat efter...
Tycker att 5 veckor nästan gick lite för fort ...
har jag haft en fantastisk semester och
bästa semester och sommarvädret på länge.

Har knåpat ihop mitt första julkort med ett julpaketet
Little Red Robin.
Så fina papper stickers
 och stämpel.

Smidigt att använda kortbas med kuvert
Du hittar dom HÄR
    Missa inte detta prisvärda paket för 59 kronor
Innehåller..
Pappersblock i A5
  Stämpel
 En förpackning med stickers som liknar frimärken
Du hittar dom här
Jag önskar er alla en riktigt skön helg!
KRAAAM!/Anneli

4 kommentarer:

Yvonne sa...

SUPERGULLIGT!!
Jag har faktiskt köpt det där paketet och har börjat så smått med julkorten men det går trögt. Det har varit alldeles för varmt för sånt men nu när det är svalare väder och en hel del regn så kanske det blir lite mer gjort.
Ha en bra helg och hälsa P
KRAM/Y

Marita Johansson sa...

Superfint


Kraaaaam

Paula sa...

Vilket fint julkort det blev! Verkligen fint julpapper :)
Kram Paula

Anonym sa...

Hi, I read your blog like every week. Your humoristic style is awesome, keep
doing what you're doing!

Also visit my weblog - gta 5 android download